REZERVACE
Press Enter to Search

STAČÍ VÁM 30 MINUT ABYSTE SPALOVALI

První z nejčastějších omylů a klamavých informací zákazníka vzniká právě zde. Naschvál se uvádí, že spalujete, ale již nikde není napsáno co. Lidé si automaticky myslí, že tuky, ale to je velký omyl. Tolik tížené spalování tuků přichází po 30 minutách pohybové aktivity, samozřejmě ještě záleží na tepové frekvenci a dalších faktorech. Proto naše hodiny trvají minimálně 60 minut a používáme sportestery.

 

BEZ KAPKY POTU A NÁMAHY DOCÍLÍTE VÝSLEDKU

I nadále jsou společnosti, které tvrdí, že bez jediné kapky potu lze dosáhnout svého cíle. Lze tak jedině dosáhnou úbytku financí ve Vašich peněženkách, jinak ničeho. Pot a dřina se skrývá za úspěchem, tak jako všude jinde. My jsme tu právě pro Vás, abychom s Vámi pot a dřinu sdíleli a byli Vaší oporou.

 

NENÍ INSTRUKTOR JAKO INSTRUKTOR

Jako v jakýchkoli jiných odvětvích platí, že když dva dělají totéž, není to totéž. Stejné je to i v tomto oboru, nicméně zde je to vyhnáno do extrému. Považte sami. Stát se instruktorem fitness není nic složitého. Můžete se jím stát i Vy. Nevíte nic o tomto oboru? Nevadí. Dnešní systém je nastaven tak, že zaplatíte kurz, absolvujete ho (je úplně jedno zda se něco naučíte nebo ne) a certifikát je Váš. Tudíž stačí mít několik tisíc a jste instruktor fitness centra. Naše doporučení – více se zajímejte o to, kdo s Vámi cvičí, kdo Vám radí, kdo Vás opravuje.

 

DÍKY CVIČENÍ SE VÁM REGENERUJE KLOUBNÍ CHRUPAVKA

Další omyl, na který můžete narazit je, že Vám slibují regeneraci kloubních chrupavek, zlepšování pružnosti svalů a podobně. Bohužel vše je fyziologicky nemožné. U svalů lze hovořit o flexibilitě nikoliv pružnosti.

 

NENÍ VÝZVA JAKO VÝZVA

Jistě už jste i Vy narazili na stránky, obrázky a podobné s nadpisem „VÝZVA“. Je to určitý cvik na určitý počet dnů, kdy začínáte v malém počtu opakování a poté stále zvyšujete jejich počet. Jeden příklad za všechno: výzva na břicho, kdy Vám slibují perfektní ploché bříško za 30 dní po splnění této výzvy.  Jde o to, že kupříkladu přímé břišní svaly zvládnout cca. 100 opakování tak, aby to mělo na ně nějaký pozitivní efekt. Více cvičit v jednom dnu je naprosto zbytečné. Další obrovský problém je v tom, že daný cvik provádíte doma, kdy si řeknete a dost, číslo na váze se mi už nelíbí začnu se sebou něco dělat. Jenže – jednak ten daný cvik budete provádět s největší pravděpodobností špatně (což je pochopitelné), tudíž si naopak můžete ublížit. Za druhé  – posilováním jakýchkoliv partií nezhubnete. Zhubnete aerobním tréninkem a správnou stravou.

 

NÁZORY „ODBORNÍKŮ“

Podle odborníků kruhový trénink přináší lepší pleť, nerušený spánek, větší kreativitu, úlevu při menopauze, větší produktivitu a bystřejší mysl. Prospívá očím i kloubům. Snižuje riziko rakoviny vaječníků a diabetes, naopak zvyšuje imunitu i schopnost otěhotnět.

Už sami po přečtení těchto vět se musíte usmívat, jelikož to je snůžka obecných pojmů, nepřesností a můžeme říci i v některých případech hloupostí. :-)

 

 

0%
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
t Twitter f Facebook g Google+